Mesolangat

Mesolankojen toiminta ihossa:

Mesolangat ovat bioreserboituvia (itsestään sulavia) hiuksen hienoja lankoja, jotka viedään ihon alle  langoille suunnitellun neulan avulla. Mesolankojen teho perustuu siihe, että langat saavat ihon alla ollessaan verenkierron vilkastumaan hoidetulla alueella jolloin verenkierron mukana alueella kulkeutuu happirikasta verta sekä ravintoaineita, jotka huolehtivat ihon kunnosta. Mesolangat saavat kehon tuottamaan lisää kollageeniä sekä kasvattamaan fibroblastien määrää, jotka huolehtivat ihon nuorekkuudesta ja kimmoisuudesta sekä parantavat kudosvaurioita. Vaikuttaessaan ihon alla mesolangat myös parantavat ihon rakennetta.

Kauanko tulos säilyy?

Mesolangat hajoavat itsestään ihon alla niinkuin itsestäänsulvat ompeleetkin n.6-8kk kuluessa. Tulosta on nähtävissä jonkin verran heti toimenpiteen jälkeen ja tulos paranee 1-2kk aikana sillä langat vaativat aikaa toimiakseen.

Hoidon tulos:

On yksilöllistä millainen tulos tulee ja kuinka kauan tulos säilyy, mutta parhaimmillaan mesolankojen vaikutus kestää 2vuotta. Mesolangat ovat ihanteellinen hoitomuoto, kun halutaan parantaa kasvojen linjoja (esim.leukalinjaa), parantaa vartalon muotoa tai saada nuorentavaa ja ihoa parantavaa vaikutusta. Mesolangat soveltuvat myös kasvojen liftaukseen eli kohotukseen. Myöskin kulmia voidaan kohottaa mesolankojen avulla. Parhaimpien tulosten saavuttamiseksi mesolangat tulisi yhdistää mesoterapiaan, joka toteutetaan ennen mesolankahoitoa sarjana.

Mesolangoilla saavutat luonnollisen tuloksen kiinteyttäen ja kohottaen ihoa.

Mahdolliset esteet mesolanka hoidolle:

Mesolankojan ei suositella mikäli sinulla on taipumus arpikudokseen tai ihollasi on kasvaimia. Infektion tai tulehduksen aikana ei myöskään suositella hoidon toteutusta. Sokeritauti, sydänsairaudet, raskaus sekä imetys ovat myös kontraindikaatioita mesolangoille. Mikäli sairastat fibromyalgiaa on hyvä muistaa, että mesolangat saattavat saada aikaan paikallisen kivun, joten ei siksi ole suositeltu hoitomuoto.

Hoito-ohjeet mesolankojen laiton jälkeen:

-Hoidetun alueen tulisi antaa olla rauhassa ilman ylimääräistä koskettelua,voiteita tai kastelua 6h    ajan, jotta mikään bakteeri ei kulkeudu pistoskohdista ihoon

-Mustelmat ovat mahdollisia hoidetulla alueella ja häviävät n. 1 viikon kuluessa.

-Saunaa, uintia ja kovia fyysisiä rasituksia tulisi välttää 3-4 päivää toimenpiteestä

-Tupakoinnin ja alkoholin käytön välttäminen 3 päivän ajan

-6h kuluttua voi käydä normaaliin tapaan suihkussa, mutta vältettävä hoidetun alueen hankaamista

-Hoidetulla alueella voi esiintyä kipuilua joka helpottaa muutamassa päivässä

-kipua tai turvotusta voi lievittää kylmäpusseilla 3 kertaa päivässä vähän aikaa kerrallaan

-2 viikon ajan toimenpiteestä tulisi välttää tulehduskipulääkkeitä

Mesolankojen jälkeen muut hoidot :

-laserhoitoja 1kk ennen tai 1,5kk mesolankojen jälkeen

-Täyteaineet 1,5-2kk mesolankojen jälkeen. Mikäli täyteainehoito tehdään samalla alueelle kuin mesolangat tai toisinpäin tulisi väliä olla 3-4kk.

-Hieronta 1kk mesolankojen jälkeen

-Mesoterapia, kemiallinen kuorinta 2-3kk mesolankojen jälkeen

-Botox-hoidosta tulisi olla 2vk kulunut

TYÖNÄYTTEITÄ

VARAA AIKA

Ajan meille varaat nopeasti ja helposti ajanvarausjärjestelmämme kautta. Mikäli palveluistamme herää mitä tahansa kysyttävää, ota yhteyttä!

» Varaa tästä aikasi

KAIKKI PALVELUMME MYÖS RAHOITUKSELLA

Meiltä saat kaikki palvelumme myös rahoituksella. Klinikkamme käyttää Innovoice rahoituspalvelua. Voit tutustua rahoitusyhtiöön ja eri rahoitusmuotoihin jo etukäteen osoitteessa

www.innovoice.fi